.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:
پرونده شهرداری و شورای شهر سابق سلمانشهر ۶۹ متهم دارد
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به برگزاری سومین جلسه رسیدگی به پرونده شهرداری و اعضای سابق شورای شهر سلمانشهر گفت: این پرونده ۶۹ متهم دارد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام صادق اکبری در این خصوص گفت: این پرونده در شهریور ماه ۱۳۹۹ در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد طرح شکایت شد که با ورود دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده در مسیر قانونی خود قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان افزود: اتهاماتی همچون سو استفاده از موقعیت شغلی به بهانه تسریع در صدور پروانه، ایجاد منفعت غیر قانونی، اعمال نفوذ در پرونده‌های شهرداری، واسطه گری و پولشویی، اختلاس، پرداخت رشوه، مشارکت در انتقال مال غیر است.

وی اظهار داشت: این پرونده دارای ۶۹ متهم بوده که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفر خواست اتهامات متهمین در پرونده را اعلام و هر یک از متهمین در خصوص اتهامات وارده از خود دفاع کردند.

حجت الاسلام اکبری گفت: در راستای دستور قاطع رئیس دستگاه قضا برای مبارزه با مفسدین اقتصادی و جلوگیری از تضییع حقوق و اموال بیت المال دستگاه قضائی استان هیچ گونه مماشاتی با مفسدان اقتصادی نداشته و نخواهد داشت./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهنام 21 اسفند 1400
درجریان هستم از سال 1390 در آنجا فساد جاری بوده و کسی پیگیری نمیکرده....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.